מדיניות משלוחים

באתר עלמונת אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת שתהליך ההזמנה, השילוח וההחזרה, במידה ויהיה כזה,
יהיה נוח ופשוט ויותר חשוב מכך – יהיה לשביעות רצונך!
כאן  תוכלי לקרוא הכול אודות מדיניות המשלוחים וההחזרות שלנו ותוכלי להבין בקלות מה עלייך לעשות במקרה
שהחלטת להחזיר או להחליף בגד שרכשת.

משלוחים:

  • שליח חינם עד הבית –  בקנייה מעל 149 ₪
  • בקנייה מתחת ל 149 ₪ – משלוח בדואר רשום – 15 ₪
  • בקנייה מתחת ל 149 ₪ – שליח עד הבית – 29 ₪
  • איסוף עצמי מהבוטיק בגרנד קניון חיפה – ללא עלות, בתיאום מראש 04-8361316

הפריטים יצאו למשלוח תוך יום עסקים מרגע קבלת האישור על התשלום.  עם שליח עד הבית המשלוח יגיע אליך עד 4 ימי עסקים (בדר"כ לפני), בדואר רשום, המשלוח יגיע אלייך עד 14  ימי עסקים (וברוב המקרים תוך 5-7 ימי עסקים). ניתן לעקוב אחר סטאטוס ההזמנה באתר שלנו. בכל מקרה אנו נמצאים לשירותך בכל שאלה או עניין בטלפון 04-8361316 או במייל shop@almonet.co.il

**בעקבות חגי נובמבר, זמן האספקה עם שליח עד הבית הינו עד 8 ימי עסקים לכל רחבי הארץ. ברוב המקרים יגיע לפני.

החלפה/החזרה – חינם!

אם לאחר קבלת הבגד הבחנת שהמידה לא טובה, שהבגד לא מחמיא או שהילדה פשוט מסרבת ללבוש אותו,והחלטת שאת רוצה לבחור לך פריט אחר במקום, עלייך לשלוח את הבגד אלינו בדואר על חשבוננו (כל הפרטים מצורפים לחבילה),כאשר הוא במצבו המקורי ללא כל פגם ומחוברת אליו הקרטונית עם מידת הבגד.

יש ליצור אתנו קשר לפני שליחת המוצר בטלפון לשירות הלקוחות 04-8361316 או במייל shop@almonet.co.il
ברגע שהבגד יגיע אלינו תקבלי מאתנו הודעה במייל ותוכלי לבחור לך בגד אחר באתר ואנו נשלח לך את ההזמנה החדשה על חשבוננו.

ביטול עסקה:

ביטול עסקה יכול להתבצע על פי חוק במידה ולא עברו 14 ימים מיום קבלת המוצר. זיכוי כספי יכול להתקבל אך ורק לכרטיס האשראי בו שילמת ובאותם תנאים בה בוצעה עסקת הרכישה –
אם שילמת בתשלומים – גם הביטול יהיה בתשלומים.
את הזיכוי הכספי תוכלי לראות בפרוט החשבון החודשי של כרטיס האשראי שלך  תוך חודש.
*לא יינתן החזר כספי על דמי משלוח, גם בעסקה שלא חויבה בדמי משלוח (עסקה מעל 149 ש"ח בה ניתן משלוח חינם).

אז מה עלייך לעשות על מנת להחליף או להחזיר פריט שרכשת:
וודאי כי לא נעשה שימוש בבגד (מלבד מדידה כמובן) וכי לא נפגם ושלחי אותו אלינו עד 14 יום מיום קבלתו (על חשבוננו כאמור).
ברגע שנקבל את החבילה, ניידע אותך במייל על הגעת החבילה וסטטוס טיפול.
פשוט, נכון?

ובכל זאת, אם עדיין נותרת עם שאלות או בכל מקרה אחר שמצריך טיפול –
תמיד תוכלי לפנות אלינו בדף צור קשר, במייל shop@almonet.co.il או בטלפון 04-8361316